Connect with us

Actueel

Supermarkt Jumbo verkoopt vanaf nu seksspeeltjes: ”Dat willen we normaliseren”

Supermarktconcern Jumbo toont zich opnieuw veelzijdig en verrassend in haar aanbod. Naast de gebruikelijke boodschappen en reclame-uitingen met bekende gezichten zoals Glennis Grace en ‘Ferry’, voegt Jumbo nu ook een nieuw element toe aan haar assortiment: s*ksspeeltjes.

Deze opmerkelijke stap is mogelijk gemaakt door een samenwerking tussen Jumbo en EasyToys. In twee filialen gevestigd in het centrum van Groningen zal gedurende de komende drie maanden een selectie van plezierproducten verkrijgbaar zijn.

De proefperiode van drie maanden is bedoeld om het aanbod te testen en te zien hoe klanten erop reageren.

Een woordvoerder van EasyToys is enthousiast over deze samenwerking en benadrukt het belang van het normaliseren van dergelijke producten.

Hij zegt: “Deze producten moeten genormaliseerd worden. We zijn altijd bezig om onze producten wat laagdrempeliger verkrijgbaar te maken.”

De Mariaan Groep, een onderdeel van Jumbo, heeft hoge verwachtingen van deze nieuwe toevoeging aan hun assortiment.

Ze anticiperen op een grote vraag naar deze speeltjes, vooral omdat Groningen een levendige studentenstad is.

Hoewel er zorgen kunnen zijn over de aanwezigheid van dergelijke producten in een supermarkt waar ook ouders met jonge kinderen komen, gelooft de Jumbo-groep niet dat dit tot klachten zal leiden.

Ze hebben bewust gekozen voor de twee winkels in het centrum van de stad, waar de doelgroep voornamelijk uit jonge studenten bestaat.

Deze samenwerking met EasyToys is niet de eerste keer dat het bedrijf samenwerkt met grote merken.

Eerder was EasyToys al hoofdsponsor van voetbalclub Emmen en werkte het samen met HEMA. Bij HEMA introduceerden ze een assortiment ‘vleesvervangers’, waarin trillende neppenissen, rubbertjes en glijmiddel te koop waren.

Dit bleek een enorm succes, waarbij alle producten binnen 48 uur waren uitverkocht.

Het zal interessant zijn om te zien hoe snel de s*ksspeeltjes bij Jumbo in Groningen de winkels uit zullen vliegen en hoe klanten zullen reageren op deze opvallende toevoeging aan het supermarktassortiment.