Actueel
Supermarkt Jumbo verkoopt vanaf nu seksspeeltjes: ”Dat willen we normaliseren”
Supermarktconcern Jumbo toont zich opnieuw veelzijdig en verrassend in haar aanbod. Naast de gebruikelijke boodschappen en reclame-uitingen met bekende gezichten zoals Glennis Grace en ‘Ferry’, voegt Jumbo nu ook een nieuw element toe aan haar assortiment: s*ksspeeltjes.
Deze opmerkelijke stap is mogelijk gemaakt door een samenwerking
tussen Jumbo en EasyToys. In twee filialen gevestigd in het centrum
van Groningen zal gedurende de komende drie maanden een selectie
van plezierproducten verkrijgbaar zijn.
De proefperiode van drie maanden is bedoeld om het aanbod te
testen en te zien hoe klanten erop reageren.
Een woordvoerder van EasyToys is enthousiast over deze
samenwerking en benadrukt het belang van het normaliseren van
dergelijke producten.
Hij zegt: “Deze producten moeten genormaliseerd worden. We zijn
altijd bezig om onze producten wat laagdrempeliger verkrijgbaar te
maken.”
De Mariaan Groep, een onderdeel van Jumbo, heeft hoge
verwachtingen van deze nieuwe toevoeging aan hun assortiment.
Ze anticiperen op een grote vraag naar deze speeltjes, vooral
omdat Groningen een levendige studentenstad is.
Hoewel er zorgen kunnen zijn over de aanwezigheid van dergelijke
producten in een supermarkt waar ook ouders met jonge kinderen
komen, gelooft de Jumbo-groep niet dat dit tot klachten zal
leiden.
Ze hebben bewust gekozen voor de twee winkels in het centrum van
de stad, waar de doelgroep voornamelijk uit jonge studenten
bestaat.
Deze samenwerking met EasyToys is niet de eerste keer dat het
bedrijf samenwerkt met grote merken.
Eerder was EasyToys al hoofdsponsor van voetbalclub Emmen en
werkte het samen met HEMA. Bij HEMA introduceerden ze een
assortiment ‘vleesvervangers’, waarin trillende neppenissen,
rubbertjes en glijmiddel te koop waren.
Dit bleek een enorm succes, waarbij alle producten binnen 48 uur
waren uitverkocht.
Het zal interessant zijn om te zien hoe snel de s*ksspeeltjes
bij Jumbo in Groningen de winkels uit zullen vliegen en hoe klanten
zullen reageren op deze opvallende toevoeging aan het
supermarktassortiment.